خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

  • ۱
  • ۰

تغییر رمز اینستاگرام

اینستاگرام بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است. به شما امکان می دهد بی وقفه در عکسهای تعطیلات دوست خود ، پست های افراد مشهور ، عکسهای زیبا از حیوانات خانگی معروف و موارد دیگر گشت و گذار کنید. 

این برنامه از زمان اولین راه اندازی در سال 2010 تغییراتی داشته است ، یکی از مهمترین آنها خرید آن توسط فیس بوک است. از زمان این خرید ، می توانید با استفاده از اعتبار ورود به سیستم فیس بوک وارد اینستاگرام شوید یا از ایمیل یا شماره تلفنی که هنگام ایجاد حساب اینستاگرام خود ارائه کرده اید ، استفاده کنید. 

چه بخواهید یک تغییر رمز اینستاگرام معمول انجام دهید ، و چه رمز موجود را فراموش کرده باشید ، تغییر یا بازنشانی رمز عبور اینستاگرام بسیار آسان است. تیم Passwarden تمام اطلاعات لازم را در این قسمت برای شما آماده کرده است ، جایی که خواهید فهمید:

 

نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام در برنامه موبایل

 

یک آیفون سیب که برنامه اینستاگرام را در کنار سایر آرم های چاپ شده اینستاگرام نشان می دهد و رمزهای عبور اینستاگرام را تغییر می دهد

تغییر گذرواژه خود در اینستاگرام به آسانی 1-2-3 است و روند کار در دستگاههای iOS و Android به همین ترتیب است.  

  1. برنامه Instagram خود را باز کرده و به نمایه خود بروید. برای انجام این کار ، فقط بر روی دکمه حساب در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. 

    در صورتی که چندین حساب اینستاگرام دارید و می خواهید رمز ورود یک حساب دیگر را تغییر دهید ، روی نام حساب فعلی در بالای صفحه ضربه بزنید و حساب مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
     
  2. از نمایه خود ، روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست (سه خط افقی) ضربه بزنید.  
  3. در لیست گزینه هایی که ظاهر می شود ، روی تنظیمات ضربه بزنید .
  4. سپس ، به بخش Security> Password بروید .  
  5. رمز عبور فعلی خود را تایپ کنید و رمز ورود جدید را به حساب اینستاگرام خود وارد کنید. طبق سیاست های اینستاگرام ، رمز ورود شما باید حداقل 6 کاراکتر داشته باشد. 

    اطمینان حاصل کنید که یک رمز عبور قوی ایجاد کنید که شامل اعداد ، حروف بزرگ و حروف کوچک باشد و برای هیچ یک از برنامه های شما استفاده نشود. برای به خاطر سپردن چنین رمز عبوری و ایمن نگه داشتن آن ، به شما توصیه می کنیم از یک مدیر رمز عبور معتبر مانند Passwarden استفاده کنید . به هر حال ، اگر نمی خواهید مغز خود را با یک رمز عبور منحصر به فرد پیچیده در بیاورید ، Passwarden می تواند فقط با چند ضربه آن را برای شما تولید کند. 
     
  6. رمز ورود جدید خود را تأیید کنید و روی ذخیره کلیک کنید . 

نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام در مرورگر

 

صفحه لپ تاپ با برنامه Instagram ، تغییر رمز ورود Instagram

تغییر رمز عبور از طریق نسخه مرورگر اینستاگرام نیز بسیار آسان است: 

  1. وب سایت اینستاگرام را در مرورگر خود باز کنید. 
  2. بر روی عکس حساب خود در بالا کلیک کنید و نمایه را فشار دهید 
  3. در صفحه Profile ، روی دکمه Edit Profile یا نماد چرخ دنده در سمت راست آن کلیک کنید. 
  4. تغییر رمز عبور را کلیک کنید 
  5. در صفحه Change Password ، گذرواژه فعلی خود را وارد کنید ، رمز ورود جدید خود را تایپ کنید و آن را تأیید کنید و روی Change Password کلیک کنید .

برای ایمن نگه داشتن حساب اینستاگرام خود ، فراموش نکنید که رمز عبور جدید خود را پیچیده ، منحصر به فرد کنید و آن را در فضای ذخیره سازی رمز عبور امن نگه دارید .  

چگونه رمز ورود اینستاگرام خود را بازنشانی کنیم 

رمز ورود اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و از حساب خود قفل شده اید؟ جای نگرانی نیست! تمام آنچه شما نیاز دارید این است که فقط گذرواژه اینستاگرام خود را بازنشانی کنید ، یا با حساب پیوندی فیس بوک ، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود. 

ما روند کار را با استفاده از دستگاه iOS به عنوان مثال نشان خواهیم داد:

  1. برنامه Instagram را باز کرده و دکمه دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم را در صفحه ورود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. 
  2. روش مورد نظر را برای تنظیم مجدد اطلاعات ورود به سیستم Instagram خود انتخاب کنید و نام کاربری ، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید. 
  3. برای تکمیل بازنشانی گذرواژه اینستاگرام ، Next را فشار دهید و دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.  

منبع : فالووران

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی