خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰


چرا مردم برای کامنت اینستاگرام خرید می کنند

لایک های اینستاگرام همه خوب و خوب هستند ، اما نظرات ارز واقعی بازار اینستاگرام اینفلوئنسر است. از این گذشته ، برای تهیه و تایپ یک نظر ، بیننده به تلاش بسیار بیشتری نیاز دارد تا اینکه به سادگی روی نماد "قلب" ضربه بزنید. الگوریتم اینستاگرام این را می فهمد ، بنابراین پست ها را با نظرات بیشتر به طور خودکار بالاتر قرار می دهد. این مورد برای بازدیدهای اینستاگرام نیز یکسان است .

این افزایش دید دلیل اصلی انتخاب مشاغل و تأثیرگذاران برای تبلیغ خود از طریق خرید کامنت اینستاگرام است. در واقع ، در اکثر موارد ، هرچه نظرات بیشتری بخرند ، نظرات ارگانیک بیشتری دریافت می کنند. این اساساً به این حساب امکان دسترسی به "روزنه ای" در الگوریتم را می دهد که به طور مداوم به پست های آنها با رتبه بندی بهتر و بهتر پاداش می دهد.

اما پرداخت نظرات اینستاگرام خیلی بیشتر از اینهاست. به عنوان مثال ، شما نمی توانید به آنها اعتماد کنید تا کل مارک Instagram خود را حمل کنند. شما هنوز هم باید محتوای جذاب ، تعامل با پیروان اینستاگرام و خواستگاری از مخاطبان جدید را ارائه دهید. هنوز هم نمی توان انکار کرد که اینستاگرام بسیار رقابتی است. تا آن زمان ، استفاده از سرویس نظرات راهی عالی برای جلب نظر سایر تأثیرگذاران است و در عین حال اعتبار شما را افزایش می دهد.

در پایان ، همه چیز در مورد دید است. اگر دیده نمی شوید ، مهم نیست که چقدر کار می کنید یا پست های شما عالی است. اما اگر می توانید روش هایی برای دریافت نظرات در مورد پست های خود (ارگانیک یا پولی) پیدا کنید ، می توانید پیروان بالقوه بیشتری را در معرض نام تجاری جوان خود قرار دهید.

چگونه می توان خرید کامنت اینستاگرام بیشتر دریافت کرد

روشهای مختلفی وجود دارد که می توانید برای دریافت نظرات بیشتر در مورد پستهای خود استفاده کنید. در زیر ، برخی از استراتژیهای برتر را که می توانید امروز شروع به استفاده از آنها کنید ، بیان خواهیم کرد. پس از آن ، ما جزئیات بیشتری در مورد فرآیند خرید نظر ، از جمله نحوه کارکرد آن ، هدف برای رسیدن به هدف و مقدار پرداختی شما ارائه خواهیم داد.

1. با یک مسابقه یا یک مسابقه تقدیم کنید

مردم دوست دارند چیزی را بیهوده بدست آورند ، بنابراین مسابقات و نمایشگاه های تبلیغاتی تمایل دارند که مورد توجه بسیاری از رسانه های اجتماعی قرار گیرند. چه از اینستاگرام به عنوان ابزار تبلیغاتی اصلی خود استفاده کنید و چه از آن در ارتباط با فیس بوک یا TikTok استفاده کنید ، ترویج بخشیدن یک روش مطمئن برای افزایش تعامل و تعامل است.

در بسیاری از موارد، تاثیرگذاران خواهد را نظر به "هزینه ورود" برای مسابقه. اگرچه کمی سرراست ، اما قطعاً یک روش مطمئن برای نتیجه گرفتن است. استراتژی دیگر این است که به سادگی مسابقه را به روشی تنظیم کنید که کاربران را تشویق کند ، به طور حتم منجر به افزایش نظرات و پسندیدن ها می شود.

 

فقط بخاطر بسپارید ، شما باید یک جایزه مناسب (و مطلوب) انتخاب کنید و پس از شناسایی برنده ، نمی توانید لباس را بپوشانید.


2. به سادگی برای نامزدی بیشتر درخواست کنید

این احتمال وجود دارد که اگر می خواهید نظرات بیشتری در مورد پست های اینستاگرام خود داشته باشید ، آرزو دارید که یک Influencer شوید. بنابراین ، نفوذ کنید! فقط دور هم ننشینید و امیدوار باشید که نظرات جای شما را بگیرند. برو جلو و آنها را بخواه. ممکن است شما را شگفت زده کند که بفهمید این چقدر خوب است ، به ویژه اگر مطالب خود را به گونه ای تنظیم کنید که مکالمه باشد یا یک سوال مستقیم بپرسد. 

3. قابلیت مشاهده خود را با هشتگ ها پمپ کنید

اکثر اینستاگرامرها به نوعی کار می کنند. این می تواند سفر ، سلامتی و زیبایی یا آموزش باشد - مهم نیست. با این حال ، اگر می خواهید قابلیت مشاهده خود را در آن مکان به حداکثر برسانید ، باید هشتگهای پرطرفدار را کنترل کنید. درست مثل اخبار ، مردم به سمت موضوعات موضوعی جلب می شوند. اگر در پست های خود از هشتگ های پرطرفدار استفاده کنید ، به احتمال زیاد هم رتبه و هم تعامل را افزایش می دهید.

4- بفهمید مخاطب شما چه زمانی فعال است

بهتر می دانید مخاطبان خود را، بهتر است شما می توانید تعامل حمایت می کنند. یک استراتژی برای این منظور این است که اطمینان حاصل کنید که در زمان هایی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند پست می گذارید. با این کار شانس مشاهده پست شما بیشتر می شود ، بنابراین به آنها امکان اظهار نظر و تعامل می دهد.

 

5. چهره های پست (انسان یا حیوان)

همه ما عاشق یک عکس غروب خورشید هستیم ، اما تحقیقات نشان می دهد که پست هایی که در آنها چهره ای وجود دارد در واقع 32٪ نظرات بیشتری نسبت به آنهایی که نمی دهند ، ایجاد می کنند. بنابراین حتی اگر این مورد خاص طاقچه شما نیست ، حتماً عکسهای زیادی از خود ، دوستان یا افراد مرتبط با محتوا ارسال کنید. اگر چنین کنید ، احتمالاً جهش بزرگی در نامزدی مشاهده خواهید کرد.

و گرچه تعجب آور نیست که مردم حیوانات ناز و نوازش را دوست دارند ، اما ممکن است شما را شگفت زده کند که چهره حیوانات نیز راهی عالی برای تقویت تعامل اینستاگرام شما است. حتی اگر تنها 

منبع: فالوووران

  • foloweran محمد بوستانی
  • ۱
  • ۰

بیشتر کاربران اینستاگرام به صورت عمومی پست می گذارند ، بنابراین اگر کسی حساب شما را کنترل کند ، می تواند با ارسال محتوای نادرست یا توهین آمیز به سرعت به اعتبار شما آسیب برساند . و پست های اینستاگرامی شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شما نشان دهد. اطلاعاتی که کلاهبرداران و کلاهبرداران می توانند برای هدف قرار دادن شما یا دوستان و خانواده خود استفاده کنند.

 

به همین دلایل ، باید وقت بگذارید و امنیت پیج اینستاگرام خود را افرایش دهیدبیایید از طریق آنها عبور کنیم.

بیشتر این راهنما نسخه کامل و دسک تاپ وب سایت اینستاگرام را نشان می دهد. همچنین می توانید این مراحل را در وب سایت موبایل اینستاگرام و برنامه های اینستاگرام انجام دهید. پیوندهای موجود در راهنما مستقیماً شما را به صفحات ارجاع داده می شوند.

برای برخی از تنظیمات ، من توصیه ای در رابطه با امنیت یا حریم خصوصی ندارم ، بنابراین آنها را در این راهنما توصیف نمی کنم. برای آن دسته از افراد ، در صورت تمایل به راحتی پیش فرض خود را حفظ کنید و یا بر اساس تنظیمات خود انتخاب کنید.

توجه: این صفحه شامل پیوندهای وابسته است. من به عنوان همکار آمازون از خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم. لطفاً با استفاده از تنظیمات Instagram ، امنیت و حریم خصوصی اینستاگرام خود را بهبود ببخشید

وارد وب سایت اینستاگرام شوید. در گوشه سمت راست بالای صفحه ، روی نماد شخص کلیک کنید. سپس ، بر روی دکمه ویرایش نمایه کلیک کنید.

منویی را در سمت چپ صفحه با تنظیمات مختلف مشاهده خواهید کرد. ما به ترتیب از طریق آنها مرور خواهیم کرد.

تنظیمات حریم خصوصی و امنیتی اینستاگرام

ویرایش نمایه

بیوگرافی : با دقت فکر کنید که می خواهید چه اطلاعاتی عمومی شود. وقتی حساب خود را به صورت خصوصی تنظیم می کنید ، این پست های شما را پنهان می کند ، اما تصویر بیوگرافی یا نمایه شما را مخفی نمی کند.

رمز عبور را تغییر دهید

یک گذرواژه طولانی و قوی تنظیم کنید (بیش از 20 کاراکتر ، با ترکیبی از حروف بزرگ ، کوچک ، اعداد و نویسه های خاص). از رمز عبور جدید استفاده کنید یکی را که هرگز در جای دیگری استفاده نکرده اید. توصیه می کنم برای ایجاد و ذخیره رمز ورود خود از یک مدیر رمز عبور مانند LastPass استفاده کنید.

LastPass: مدیریت رمز عبور امن
رایگان

LastPass به شما کمک می کند گذرواژه های امن خود را همه در یک مکان به خاطر بسپارید و آنها را مدیریت کنید. هرگز رمز عبور را فراموش نکنی

 
برنامه های مجاز

برنامه های مجاز متصل به حساب Instagram خود را مرور کنید. اگر مواردی وجود دارد که واقعاً نیازی به دسترسی به حساب شما ندارند ، آنها را حذف کنید.

مدیریت مخاطبین

اگر قبلاً مخاطبین را در اینستاگرام بارگذاری کرده اید ، می توانید با کلیک بر روی حذف همه آنها را حذف کنید .

حریم خصوصی و امنیت

حساب خصوصی : «وقتی حساب شما خصوصی است ، فقط افرادی که تأیید می کنید می توانند عکس ها و فیلم های شما را در اینستاگرام ببینند. پیروان موجود شما تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت. " اگر برای عمومی بودن پست های خود نیازی ندارید ، این کادر را علامت بزنید. این باعث می شود پست های شما خصوصی باشد ، فقط برای کسانی که تأیید می کنید قابل مشاهده است. این هدفی را که بسیاری از افراد از اینستاگرام برای آن استفاده می کنند شکست می دهد ، اما همه نیازی به انتشار عمومی پست های خود ندارند. درباره قابلیت مشاهده اینستاگرام بیشتر بیاموزید .

نمایش وضعیت فعالیت : «به حسابهایی که دنبال می کنید و به هر کسی که پیام می دهید اجازه دهید آخرین باری که در برنامه های اینستاگرام فعال بودید را ببیند. وقتی این حالت خاموش است ، دیگر نمی توانید وضعیت فعالیت حساب های دیگر را ببینید. " من طرفدار به اشتراک گذاشتن وضعیت فعالیت نیستم ، زیرا این الگوهای رفتاری را درباره زمان استفاده از حساب های خود نشان می دهد.

عکسهای شما : به طور پیش فرض ، وقتی کسی عکس یا ویدیویی از شما را نشان می کند ، به طور خودکار به نمایه شما اضافه می شود. وقتی می خواهید عکس ها و فیلم ها را به صورت دستی اضافه کنید ، فقط پس از تأیید آنها در نمایه شما ظاهر می شوند. اگر به طور منظم اینستاگرام را چک می کنید ، باید Add Add به صورت خودکار حفظ شود در غیر این صورت ، افزودن دستی را انتخاب کنید .

احراز هویت دو عاملی . شما باید این را در برنامه Instagram تنظیم کنید. نمی توانید این کار را از طریق وب سایت اینستاگرام انجام دهید. در برنامه ، به منو > تنظیمات > احراز هویت دو عاملی بروید . روی شروع ضربه بزنید توصیه می کنم برنامه احراز هویت را با برنامه Authy یا Google Authenticator فعال کنید . پیام های متنی قابل جعل و رهگیری هستند ، بنابراین بهتر است از گزینه Authentication App استفاده کنید تا گزینه Text Message. Recovery Codes را فشار دهید تا گزینه Copy را دریافت کنید ، سپس آنها را در جایی امن ذخیره کنید. من از قسمت Notes ورودی در LastPass استفاده می کنم . بیشتر بدانیدنحوه و چرا استفاده از احراز هویت دو عاملی .

مبلغ پرداختی

این تنظیمات فقط در برنامه اینستاگرام ( منو > تنظیمات > پرداخت ها ) و نه در وب سایت اینستاگرام موجود است. اگر روش های پرداخت را به حساب اینستاگرام خود اضافه می کنید ، بهتر است برای جلوگیری از خریدهای غیر مجاز ، پین اضافه کنید.

تنظیمات / تنظیمات برگزیده تبلیغات

تنظیمات تبلیغات را در حساب Instagram خود پیدا نخواهید کرد. اینستاگرام متعلق به فیس بوک است و تنظیمات آگهی در حساب فیس بوک شما در حساب های اینستاگرام و واتساپ شما اعمال می شود (همچنین واتس اپ متعلق به فیس بوک است) در اینجا نحوه تنظیم تنظیمات / تنظیمات برگزیده تبلیغات در فیس بوک آورده شده است .

حریم خصوصی و امنیت اینستاگرام : استفاده ایمن از اینستاگرام

من توصیه می کنم مکان را به پست ها اضافه نکنید ، به طوری که شما دائما مکان خود را آشکار نمی کنید. اطلاعات بیشتر را در مورد ارسال پیام درباره سفر قبل یا زمانی که در آن نیستید کسب کنید.

اگر می خواهید حذف محل از پست گذشته، نام محل ضربه بزنید، سپس به ضربه بزنید موقعیت مکانی را حذف (در IOS) و یا شیر X از انتخاب یک مکان صفحه (بر روی آندروید).

اگر حساب اینستاگرام خود را به صورت خصوصی تنظیم کرده باشید ، پست های شما فقط برای افرادی که تایید می کنید قابل مشاهده است. هنگامی که درخواستی دریافت می کنید ، بهتر است هویت شخص را تأیید کنید (که آنها صاحب واقعی حساب Instagram هستند و درخواست شما را برای شما ارسال کرده اند). می توانید این کار را با مراجعه حضوری از آنها یا از طریق کانال معتبری دیگر که قبلاً برای برقراری ارتباط با آنها (ایمیل ، سایر رسانه های اجتماعی ، متن / پیام کوتاه ، تلفن و غیره) استفاده کرده اید ، انجام دهید. یا می توانید از یک دوست مشترک مورد اعتماد بخواهید که هویت او را تأیید کند.

اگر از دستگاه شخص دیگری (رایانه ، تلفن ، رایانه لوحی و غیره) برای ورود به حساب اینستاگرام خود استفاده می کنید ، پس از پایان کار حتماً از سیستم خارج شوید! در غیر این صورت ، فرد دیگر پس از ترک می تواند از اینستاگرام به عنوان شما استفاده کند.

همانطور که باید در کلیک روی پیوندها در ایمیل و پیام های دیگر دقت کنید ، باید در مورد کلیک روی پیوندهایی که در پیام های اینستاگرام دریافت می کنید نیز مراقب باشید .

صرف نظر از عمومی یا خصوصی بودن پست های خود ، مراقب آنچه پست می کنید باشید . من دیده ام که مردم عکس کارت های اعتباری و بلیط هواپیما را ارسال می کنند و ارسال می کنند که آنها در تعطیلات دور از خانه هستند. درمورد آنچه با دیگران به اشتراک می گذارید عاقل باشید. درباره خطرات ارسال پست درباره سفر بیشتر بدانید .

قبل از اجازه دادن به برنامه شخص ثالث در حساب اینستاگرام خود ، خوب فکر کنید. حتماً می دانید که شخص ثالث چه مجوزهایی خواهد داشت (چه داده هایی را دریافت می کند و چه کاری می تواند با حساب شما انجام دهد). برنامه های شخص ثالثی را که دسترسی دارند مرتباً مرور کنید و برنامه هایی را که دیگر لازم نیست حذف کنید.

مراقب اشتراک پست های اینستاگرام در خارج از اینستاگرام باشید . پست های خصوصی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید بسته به تنظیمات حریم خصوصی شما برای آن سیستم عامل های اجتماعی ، ممکن است برای عموم قابل مشاهده باشد. به عنوان مثال ، اگر حساب توییتر عمومی خود را به حساب اینستاگرام خود متصل کنید و یک پست خصوصی اینستاگرام را با توییتر به اشتراک بگذارید ، در آنجا به صورت عمومی قابل مشاهده خواهد بود.

منبع:

buzzsporut

  • foloweran محمد بوستانی
  • ۱
  • ۰

بسیاری از ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام برای کمک به نتایج بهتر در دسترس هستند. ما بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بهترین ابزار را برای خود پیدا کنید.

 

اگر می خواهید کمی بیشتر از پیشنهاد تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام بروید ، این لیست برای شما مناسب است.

چرا باید اینستاگرام را آنالیز کنید؟

اگر مطمئن نیستید که به ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز دارید ، اجازه دهید چند دلیل برای انجام این کار به شما ارائه دهیم.

اول ، اینستاگرام بسیار محبوب است. این دارای 1.08 میلیارد کاربر برای تبلیغات است ، چیزی که شما نمی خواهید آن را نادیده بگیرید. این تعداد زیادی از مشتریان و افراد بالقوه هستند که می توانند پیام شما را به آنها برسانند.

دوم ، با انتشار این تعداد زیاد افراد ، اینستاگرام به شما اطلاعاتی در مورد روندهای مختلف از سراسر جهان ارائه می دهد. این یک بینش از انسانیت در همان لحظه به ما می دهد ، چیزی فوق العاده با ارزش در چنین دنیای سریع.

سوم ، بدون داشتن ابزاری مناسب و معقول ، همه این داده ها و اطلاعات استفاده نشده و بی نظم خواهند ماند. فقط چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از ورود به خود برنامه به دست آورید. با استفاده از یک ابزار تحلیلی برای جمع آوری داده های مورد نیاز ، سفارش درست آنها و تجسم آنها ، هیچ وقت ارزش واقعی اینستاگرام را بدست نمی آورید.

حالا که قانع شدی بیایید به ابزار نگاه کنیم.

بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام

1. بینش اینستاگرام

چرا با تجزیه و تحلیل داخلی شروع نمی شود؟

Insights ابزاری برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که در داخل خود برنامه پیدا خواهید کرد (و در حال حاضر تنها راه دسترسی به آن است ، می توانید از طریق یک مرورگر به آنجا بروید).

عمیق گسترده نیست ، اما هنوز هم می توانید یک عکس فوری از عملکرد خود دریافت کنید. به شما این امکان را می دهد تا برداشت ها و مشارکت هایی را که اخیراً به دست آورده اید ، مشاهده کنید ، در حالی که می توانید با استفاده از تعدادی معیار ، پست های خود را مقایسه کنید و سریعترین پست های خود را ببینید.

این گزینه اخیر به ویژه مفید است زیرا شما می خواهید انواع مختلف پست ها کارهای مختلفی انجام دهند. یک محدودیت وجود دارد ، شما فقط می توانید پست هایی را که به دو سال قبل باز می گردند بررسی کنید.

در اینجا برخی از معیارهای اصلی وجود دارد که می توانید مرتب سازی کنید (دسته دیگری وجود دارد):

  • رسیدن
  • نامزدی
  • دوست دارد
  • بازدید از نمایه
  • تماس
  • نظرات
  • سهام
  • کلیک وب سایت
  • محصول باز می شود

همچنین می توانید برخی از اطلاعات جمعیتی مخاطبان مانند شهرها و کشورها ، دامنه سنی و جنسیت را در اختیار داشته باشید. اطلاعات اساسی درباره فعال بودن پیروان شما نیز وجود دارد.

بدیهی است که کاملاً رایگان است ، هنگامی که به تعدادی سریع احتیاج دارید ، مکان مناسبی برای رفتن است. اگر بخواهید عملکرد را برای مدت زمان طولانی تری مقایسه کنید خیلی خوب نیست.

منبع: https://followeran.com

  • foloweran محمد بوستانی