خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

  • ۱
  • ۰

FastSave محبوب ترین برنامه برای ذخیره و دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام می باشد. مرورگر کروم نیز می تواند در دانلود پروفایل اینستاگرام کمک کننده باشد، این امر با اضافه کردن افزونه ها به این مرورگر ممکن می شود.

حالا سوال اصلی اینجاست که چگونه عکس پروفایل اینستاگرام را دانلود کنیم؟

لازم به ذکر است این روش تنها برای پستهای عمومی (Public) قابل انجام است. برای استفاده از اپلیکیشن مذکور، هنگام مرور پستهای اینستاگرامی، روی علامت سه نقطه در گوشهی بالا و سمت راست ویدئوهایی کلیک کنید که قصد دارید دانلودشان کنید. همچنین علاوه بر نرم افزار بالا میتوانید از اپ بسیار خوب InstaSave نیز که طریقه کار آن بسیار شبیه به اپ INSTAKE آیفون میباشد به عنوان برنامه جایگزین برای دانلود و ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام در اندروید استفاده کنید. اگر اندروید سیستم عاملتان، ۴ و بالاتر باشد؛ به راحتی از صفحهی خود اسکرین شات بگیرید. در گوشیهای اپل هم با نگهداشتن دکمه های «هوم» و «پاور» میتوانید از صفحهی خود اسکرین شات بگیرید.

 

دانلود پروفایل اینستاگرام

دانلود پروفایل اینستاگرام با این نرم افزار کار راحتیست 

با توجه به محدود بودن تعداد کاراکترهای بیو اینستاگرام، ثبت آدرس دقیق نیز امکانپذیر نیست که این مشکل هم با ساخت به لینک، برطرف میشود. دانلود پروفایل اینستاگرام ماهانه بیش از یک میلیارد نفر کاربر دارد و تعداد افرادی که از ویدئو استفاده میکنند، هرسال ۸۰ درصد افزایش مییابد. تنها کافی است لینک مورد نظر خود را (از ویدئو یا عکس) کپی کنید، سپس در Gramblast قرار دهید و روی Download بزنید. ابتدا از طریق مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ خود به سایت اینستاگرام بروید، سپس به صفحه ای که عکس مورد نظر در آن قرار دارد رفته و روی عکس کلیک کنید . برای دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر بهترین روش رفتن به سایت Dinsta است. دانلود از اینستاگرام با این نرم افزار کار راحتیست. با این حساب ، شما هنوز هم می توانید از راه حل توصیف شده در زیر به عنوان گزینه ای برای بارگیری مطالب مورد نیاز خود از اینستاگرام به آیفون استفاده کنید. آیا می خواهید تمام فیلم های اینستاگرام خود را دانلود کنید؟ یا آن را به عنوان یک فیلم با پلیرها باز کنید تا در هر زمان ، حتی آفلاین مشاهده شود. این فیلم در هر پوشه ای که روی دسکتاپ خود انتخاب می کنید ذخیره می شود ، که باعث می شود هر زمان و حتی آفلاین در دسترس باشد. 

برای این کار ، شما باید به دنبال کد منبع رسانه باشید.

اگرچه استفاده از آن بسیار ساده است، اما در مورد نحوه دانلود فیلم ها و عکس های اینستاگرام در اندروید، به کاربر راهنمایی می دهد. اگر باز شک دارید ، می توانید قبل از ارسال مجدد مطالب از دیگر کاربران ، به راهنمایی حق نسخه برداری اینستاگرام مراجعه کنید . پس از آن InstaSave را باز کنید؛ با انجام این کار ویدیوی مورد نظر در فید InstaSave فهرست خواهد شد. برای این کار ، شما باید به دنبال کد منبع رسانه باشید. البته شاید خیلی حال و حوصله گشت و گذار کردن در گوگل پلی را نداشته باشید. وقتی Story ویدیویی را در اینستاگرام خود ایجاد می کنید ، می توانید آن را در Roll Camera خود ، از جمله ویرایش هایی که انجام داده اید ، ذخیره کنید (مانند اضافه کردن gif ها ، برچسب ها و غیره). فیلم نهایی همانطور که در هنگام ضبط نشان داده شده در Roll Camera شما ذخیره می شود.

 

 

دانلود برنامه استوری شکل | عکس پروفایل اینستاگرام با تیک آبی برای اندروید |  مایکت

دانلود عکس اینستاگرام

اینستا سیور برنامه دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام است. جای نگرانی نیست ، می توان با کمی بررسی از صفحه ویدیو اینستاگرام (آنجا که می توانید لینک بارگیری را تهیه کنید) ، به راحتی یافت. البته یک اپلیکیشن به نام Regrammer نیز برای این گوشی های آیفون نیز طراحی شده است که کار با آن در حد چند ثانیه بیشتر طول نمی کشد و به راحتی فیلم دانلود می شود. اگر می خواهید در سمت ایمن بمانید ، راهی برای بارگیری فیلم های اینستاگرام بدون خطر وجود دارد. اگر می خواهید ، می توانید این فرآیند را نیز بصورت خودکار انجام دهید. سایتها و اپلیکیشنهایی که من امروز در این مقاله به شما معرفی میکنم، همگیشان به خوبی برای دانلود ویدیو کارایی دارند و قبل از معرفی، تستشان کردهام. قبلا در مقاله آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام را آموزش دادیم . یکی از نرم افزارهایی که سیستم عاملهای ios برای دانلود از اینستاگرام استفاده میکنند؛ Grab است. البته این نرم افزار تبلیغات درون برنامهای دارد و پیشنهاد دیدوگرام برای افرادی که از ios استفاده میکنند؛ سایت Dinsta هست که بالاتر آن را معرفی کردیم. این نرم افزار در کامپیوتر (در سیستم های ویندوزی) قابل استفاده بوده و میتواند انواع و اقسام مدیا (پست، استوری، IGTV، عکس پروفایل و …) را از اینستاگرام دانلود کند.

منبع: فالووران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی