خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

  • ۱
  • ۰

بسیاری از ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام برای کمک به نتایج بهتر در دسترس هستند. ما بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بهترین ابزار را برای خود پیدا کنید.

 

اگر می خواهید کمی بیشتر از پیشنهاد تجزیه و تحلیل خود اینستاگرام بروید ، این لیست برای شما مناسب است.

چرا باید اینستاگرام را آنالیز کنید؟

اگر مطمئن نیستید که به ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام نیاز دارید ، اجازه دهید چند دلیل برای انجام این کار به شما ارائه دهیم.

اول ، اینستاگرام بسیار محبوب است. این دارای 1.08 میلیارد کاربر برای تبلیغات است ، چیزی که شما نمی خواهید آن را نادیده بگیرید. این تعداد زیادی از مشتریان و افراد بالقوه هستند که می توانند پیام شما را به آنها برسانند.

دوم ، با انتشار این تعداد زیاد افراد ، اینستاگرام به شما اطلاعاتی در مورد روندهای مختلف از سراسر جهان ارائه می دهد. این یک بینش از انسانیت در همان لحظه به ما می دهد ، چیزی فوق العاده با ارزش در چنین دنیای سریع.

سوم ، بدون داشتن ابزاری مناسب و معقول ، همه این داده ها و اطلاعات استفاده نشده و بی نظم خواهند ماند. فقط چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید از ورود به خود برنامه به دست آورید. با استفاده از یک ابزار تحلیلی برای جمع آوری داده های مورد نیاز ، سفارش درست آنها و تجسم آنها ، هیچ وقت ارزش واقعی اینستاگرام را بدست نمی آورید.

حالا که قانع شدی بیایید به ابزار نگاه کنیم.

بهترین ابزارهای آنالیز اینستاگرام

1. بینش اینستاگرام

چرا با تجزیه و تحلیل داخلی شروع نمی شود؟

Insights ابزاری برای تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که در داخل خود برنامه پیدا خواهید کرد (و در حال حاضر تنها راه دسترسی به آن است ، می توانید از طریق یک مرورگر به آنجا بروید).

عمیق گسترده نیست ، اما هنوز هم می توانید یک عکس فوری از عملکرد خود دریافت کنید. به شما این امکان را می دهد تا برداشت ها و مشارکت هایی را که اخیراً به دست آورده اید ، مشاهده کنید ، در حالی که می توانید با استفاده از تعدادی معیار ، پست های خود را مقایسه کنید و سریعترین پست های خود را ببینید.

این گزینه اخیر به ویژه مفید است زیرا شما می خواهید انواع مختلف پست ها کارهای مختلفی انجام دهند. یک محدودیت وجود دارد ، شما فقط می توانید پست هایی را که به دو سال قبل باز می گردند بررسی کنید.

در اینجا برخی از معیارهای اصلی وجود دارد که می توانید مرتب سازی کنید (دسته دیگری وجود دارد):

  • رسیدن
  • نامزدی
  • دوست دارد
  • بازدید از نمایه
  • تماس
  • نظرات
  • سهام
  • کلیک وب سایت
  • محصول باز می شود

همچنین می توانید برخی از اطلاعات جمعیتی مخاطبان مانند شهرها و کشورها ، دامنه سنی و جنسیت را در اختیار داشته باشید. اطلاعات اساسی درباره فعال بودن پیروان شما نیز وجود دارد.

بدیهی است که کاملاً رایگان است ، هنگامی که به تعدادی سریع احتیاج دارید ، مکان مناسبی برای رفتن است. اگر بخواهید عملکرد را برای مدت زمان طولانی تری مقایسه کنید خیلی خوب نیست.

منبع: https://followeran.com

  • ۰۰/۰۳/۰۵
  • foloweran محمد بوستانی

خدمات اینستاگرام

فالوور اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی