خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

  • ۱
  • ۰

برگرداندن اکانت و پیج اینستاگرام

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که زمانی که بخواهید پیج اینستاگرام خود را بازیابی کنید. برای برگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام خوب حالت بعدی این هست که شما در واقع گفته اید که اکانتتان یک اکانت شخصی هست و عکس شما هم داخل آن وجود دارد. به خاطر همین هم سخت گیری هایی وجود دارد، زمانی که می خواهید این عکس را ارسال کنید. ممکن است در ایمیلی که به شما ارسال شود از شما بخواهند مانند عکس زیر کدی که در ایمیل قرار دارد را روی یک برگه نوشته و روبروی خود بنویسید و عکس بگیرید و به آن ها ارسال کنید تا شما را تایید کنند. اما اگر در مراحل اول اطلاعات کامل را به اینستاگرام ندهید ممکن است ابتدا آن ها از شما تعدادی سوال بکنند تا از اینکه شما مالک اکانت هستید مطمعن شوند. در بعضی از موارد در این حالت از بازگردانی تایید های دو مرحله ای نیز باید انجام شود، تا اطمینان حاصل شود که شما صاحب اصلی پیج هستید.

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام

برگرداندن اکانت اینستاگرام

در مرحله بعد باید مثل عکس بالا گزینه Need more help? اگر اکانت شما بیزینسی ، سرویس دهنده و یا برای شرکت شما بوده است باید گزینه ی YES را انتخاب کرده ، در غیر اینصورت اگر اکانت شما شخصی و یا عمومی بوده باید NO را بزنید. در این روش شما باید برای بازیابی پیج اینستاگرام خود به سایت اینستاگرام مراجعه کنید و بر روی قسمت log in کلیک نمایید، سپس گزینه فراموشی پسورد را بزنید. وقتی این گزینه را انتخاب کنید، برای شما یک ایمیل حاوی یک کد ارسال می شود، که باید آن کد را روی کاغذ نوشته و از خودتان به همراه آن کد عکسی گرفته و برای آن ها ارسال کنید. در صورتی که نتوانستید پیج خود را به روش های بالا بارکردانی کنید، به احتمال زیاد فرد نفوذ کننده اطلاعات شما را تغییر داده، برای بازیابی در چنین حالتی باید از طریق پشتیبانی اینستاگرام اقدام کنید.

 

بازیابی پیج اینستاگرام

اگر فرد سودجویی برگرداندن اکانت اینستاگرام شما را هک کرده و از آن استفاده میکند، نگران نباشید. اما اگر اون فرد نفوذ کننده امده باشه اطلاعات شما را تغیر داده باشه ، شرایط بازگردانی پیج یک مقدار متفاوت خواهد شد . اما توجه داشته باشید اگر مثلا یوزرنیم اون پیج ” امین ” هستش شما هم جیمیلی که اینجا درست می کنید سعی کنید توی اون آدرس ایمیلتون از کلمه ” امین ” استفاده کرده باشید. دقت داشته باشید موارد بالا را طوری باید در کاغذ بنویسید که کاملا خوانا باشند، و هنگام عکس برداری هم به این نکته توجه داشته باشید که به هیچ وجه این موارد تار نباشند. یا می توانید از متنی که در عکس زیر هست الگو بگیرید. این مطلب برای کسانی مفید خواهد بود که می خواهند از هک شدن اکانت خود جلوگیری کنند و یا در صورت هک شدن بتوانند به راحتی آن را بازگردانند. 

 

برگرداندن پیج اینستاگرام

 

بعد از عکس برداری، عکس را با فرمت jpeg ارسال کنید. و با عکس هایی که در پیج شما هست، به صورت دقیق مقایسه می کنند، از طریق هوش مصنوعی که وجود داره این شناسایی انجام می شود. برخی از کاربران اعلام کردند که هنگام وارد کردن نامن کاربری با ارور Confirm your account to request a review مواجه میشوند. در برخی از شرایط ممکن است  برگرداندن حساب کاربری اینستاگرام شما غیرفعال نشده باشد، اما نتوانید با استفاده از یک دستگاه خاص وارد آن حساب شوید. گاهی اوقات به دلایل اکانت اینستاگراممان را غیر فعال میکنیم و دیگر نمیتوانیم وارد آن شویم و یا اینکه اینستاگرام را برای مدتی از گوشی خود حذف کردهایم و برای بازیابی رمز اینستاگرام به مشکل برخورده ایم. در ادامه این مقاله توضیحات جامعی در رابطه با این مسئله و برگرداندن اکانت هک شده اینستاگرام خدمتتان ارائه میکنیم. با موبایل کمک همراه باشید. و عددی که برای شما ایمیل شده است را همراه با آی دی پیج و نام و نام خانوادگی خود به ترتیب و با حروف بزرگ انگلیسی بنویسید. ممنون از اینکه با ما در تماس بودید ما سعی می کنیم به شما کمک کنیم که برگردونید اکانت خودتون رو ، ما به این اطلاعات نیاز داریم.

منبع: پنل فالوران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی