خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

  • ۱
  • ۰

استفاده از پروکسی در تلگرام

یکی از بهترین انتخاب ها برای دانلود پروکسی برای تلگرام، ساعتی و اسپانسری است که شما اسپانسر سرور مد نظر می شود و به مدت مد نظر تبلیغات شما در کانال قرار می گیرد و افراد بسیار زیادی جذب می شوند و عضو کانال هدف خواهند شد و در آینده نیز میتوانند مشتری شوند. یکی از بهترین روش هایی که باعث افزایش مخاطب هدف و تضمینی و واقعی برای همه می شود خرید ممبر پروکسی ساعتی در تلگرام می باشد این روش که در سرور های مخصوص آن انجام می شود و به صورت اسپاسری انجام می شود و با توجه به نیاز کاربر به مدت زمان مشخصی نمایش داده می شود میتواند بازدهی یک کانال پروکسی قوی تلگرام را به صورت چشمگیری افزایش دهد. همونطور که میدونید vpn ها گاهی با قطعی مواجه هستند و برای استفاده از بعضی هم باید پول پرداخت کرد ولی باز هم نتیجه مطلوبی حاصل نمیشه پراکسی ها هم در تلگراممتاسفانه مدام باید عوض بشن چون یه جورایی تاریخ مصرفشون میگذره. فرقی بین پروکسی و برنامه های دیگر عبور از فیلترینگ نیست و چون این قابلیت را خود پاول دورف در پیام رسان تلگرام افزوده است پس می توانید با خیال راحت به این پروکسی ها متصل شوید ، استفاده کنید و از امنیت آن نترسید . 

پروکسی تلگرام

قطعاً شما با پروکسی سرور های تلگرام آشنا هستید، اگر نمی دانید مشکلی نیست توضیح خواهیم داد، پروکسی سرور ها یک کانال تلگرامی می باشد که افراد زیادی در آن عضو هستند و ادمین های کانال روزانه جدید ترین دسترسی به تلگرام ها را به شما عزیزان ارائه می دهند، این موضوع باعث شده که افراد زیادی برای دسترسی به جدید ترین دسترسی به کانکشن های جدید در آن فعال باشد، این قابلیت باعث شده که خرید ممبر پروکسی و ساعتی و تضمینی در تلگرام یک راه حل درآمدی برای ادمین های این نوع سرور ها شده باشد. لازم نیست کانالهای حامی Proxy را داشته باشید و عضو آن شوید. یکی از مهمترین اصل که در خرید ممبر تلگرام خصوصاً پروکسی اسپانسری باید بدانید میزان ریزش ممبر آن پس از خرید آن است، خب این روش با توجه به مخاطب محور بودن آن نسبت به سایر روش های جذب ممبر تلگرام این نکته مثبت را دارد که میزان ریزش افراد در آن به ندرت اتفاق می افتد و نسبت به روش های ادد اجباری و پاپ آپ قابل مقایسه نمی باشد.

 

پروکسی برای تلگرام

وفاداری مخاطبین شما نسبت به کانال شما با خرید ممبر پروکسی ساعتی اسپانسری به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. ممکن است نیاز باشد چندین پروکسی را امتحان کنید تا بالاخره یکی کار کند. کانال ام تی پروتو پروکسی که به تقلید از پروکسی ام تی پروتو فعالیت میکند نیز یکی از قدیمی ترین و بهترین کانال های پروکسی قوی تلگرام است. کمی صبر کنید، در بالای صفحه می بینید که می نویسد درحال اتصال با پروکسی . در پروکسی اسپانسر تضمین روی واقعی بودن مخاطب به صورت صد در صد هست. این روش با توجه به اینکه مخاطب به اختیار عضو کانال می شوند واقعاض یک روش هدفمند است و این توجیه اقتصادی را ایجاد کرده که افراد برای معرفی خود با این روش به مخاطبین خود معرفی شوند. امنیت این پروتکل تضمین شده هستش ولی باید توجه کنید که اگر خودتان قادر به راه اندازی سرور اختصاصی برای این پروتکل نیستید، در انتخاب پروکسی MTProto تلگرام دقت کنید تا در دام بعضی از سواستفاده کنندگان نیفتید. اگر شما به دنبال یک روش خیلی خوب و قوی و پربازده برای افزایش مخاطب های کانالتان هستید، حتما باید یکبار هم شده پروکسی اسپانسر را امتحان کنید، پروکسی اسپانسر ساعتی می تواند در ابتدای کار براتون خیلی موثر باشد.

پروکسی قوی برای تلگرام

 

افزایش ممبر در پروکسی  قوی تلگرام به صورت اختیاری و با تمایل خود مخاطب می باشد. با بروزرسانی جدید ،پروکسی قوی تلگرام حالا با پروکسی بومی شده MTProto کار می کند و در حال حاضر گوشی های همراه اندروید و iOS (در تلگرام ایکس ) و همچنین کاربران نسخه دسکتاپ تلگرام می توانند مناسب ترین پروکسی سرور را انتخاب کنند. اقدام به ریستارت کردن تور کنید، همچنین میتونید با یه بار Force stop کردن و اجرای مجدد ترموکس هم این کار رو انجام بدید، این که از چه روشی استفاده میکنید بستگی به خودتون داره. همچنین ممکنه نیاز باشه دستورات جدیدی رو برای نصب ابزار ها وارد کنید. یادتون باشه بر اساس شرایط زمانی و آپدیت های مختلف ممکنه اقدامات دیگه ای رو مجبور به انجام باشین و مدام شکل ظاهری نمایش نوشته ها در ترموکس تغییر میکنه. بازم میگم بریج ها ممکنه گه گاهی از کار بیوفتن، برای همین هر چند وقت یه بار اقدام به دریافت بریج های جدید تر کنید و مثل قبل اون ها رو با نانو به لیست بریج هاتون اضافه کنید. برنامه تلگرام را از لیست انتخاب کنید. برای بدست آوردن لینک پروکسی ابتدا وارد محیط پیامرسان شوید و در قسمت بالا روی علامت سپر کلیک کنید، اگر سپر نبود باید به مسیر Settings و سپس Data and Storage رفته و بیاین آخر صفحه گزینه Proxy Settings را لمس کنید تا لیست کامل پروکسیهایی که قبلا اد کردید را مشاهده کنید.

منبع: پنل فالووران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی