خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

خدمات شبکه های اجتماعی

فروش محصولات اینستاگرام

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

تغییر رمز اینستاگرام

اینستاگرام بدون شک یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی در جهان است. به شما امکان می دهد بی وقفه در عکسهای تعطیلات دوست خود ، پست های افراد مشهور ، عکسهای زیبا از حیوانات خانگی معروف و موارد دیگر گشت و گذار کنید. 

این برنامه از زمان اولین راه اندازی در سال 2010 تغییراتی داشته است ، یکی از مهمترین آنها خرید آن توسط فیس بوک است. از زمان این خرید ، می توانید با استفاده از اعتبار ورود به سیستم فیس بوک وارد اینستاگرام شوید یا از ایمیل یا شماره تلفنی که هنگام ایجاد حساب اینستاگرام خود ارائه کرده اید ، استفاده کنید. 

چه بخواهید یک تغییر رمز اینستاگرام معمول انجام دهید ، و چه رمز موجود را فراموش کرده باشید ، تغییر یا بازنشانی رمز عبور اینستاگرام بسیار آسان است. تیم Passwarden تمام اطلاعات لازم را در این قسمت برای شما آماده کرده است ، جایی که خواهید فهمید:

 

نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام در برنامه موبایل

 

یک آیفون سیب که برنامه اینستاگرام را در کنار سایر آرم های چاپ شده اینستاگرام نشان می دهد و رمزهای عبور اینستاگرام را تغییر می دهد

تغییر گذرواژه خود در اینستاگرام به آسانی 1-2-3 است و روند کار در دستگاههای iOS و Android به همین ترتیب است.  

  1. برنامه Instagram خود را باز کرده و به نمایه خود بروید. برای انجام این کار ، فقط بر روی دکمه حساب در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. 

    در صورتی که چندین حساب اینستاگرام دارید و می خواهید رمز ورود یک حساب دیگر را تغییر دهید ، روی نام حساب فعلی در بالای صفحه ضربه بزنید و حساب مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
     
  2. از نمایه خود ، روی نماد منو در گوشه بالا سمت راست (سه خط افقی) ضربه بزنید.  
  3. در لیست گزینه هایی که ظاهر می شود ، روی تنظیمات ضربه بزنید .
  4. سپس ، به بخش Security> Password بروید .  
  5. رمز عبور فعلی خود را تایپ کنید و رمز ورود جدید را به حساب اینستاگرام خود وارد کنید. طبق سیاست های اینستاگرام ، رمز ورود شما باید حداقل 6 کاراکتر داشته باشد. 

    اطمینان حاصل کنید که یک رمز عبور قوی ایجاد کنید که شامل اعداد ، حروف بزرگ و حروف کوچک باشد و برای هیچ یک از برنامه های شما استفاده نشود. برای به خاطر سپردن چنین رمز عبوری و ایمن نگه داشتن آن ، به شما توصیه می کنیم از یک مدیر رمز عبور معتبر مانند Passwarden استفاده کنید . به هر حال ، اگر نمی خواهید مغز خود را با یک رمز عبور منحصر به فرد پیچیده در بیاورید ، Passwarden می تواند فقط با چند ضربه آن را برای شما تولید کند. 
     
  6. رمز ورود جدید خود را تأیید کنید و روی ذخیره کلیک کنید . 

نحوه تغییر رمز ورود اینستاگرام در مرورگر

 

صفحه لپ تاپ با برنامه Instagram ، تغییر رمز ورود Instagram

تغییر رمز عبور از طریق نسخه مرورگر اینستاگرام نیز بسیار آسان است: 

  1. وب سایت اینستاگرام را در مرورگر خود باز کنید. 
  2. بر روی عکس حساب خود در بالا کلیک کنید و نمایه را فشار دهید 
  3. در صفحه Profile ، روی دکمه Edit Profile یا نماد چرخ دنده در سمت راست آن کلیک کنید. 
  4. تغییر رمز عبور را کلیک کنید 
  5. در صفحه Change Password ، گذرواژه فعلی خود را وارد کنید ، رمز ورود جدید خود را تایپ کنید و آن را تأیید کنید و روی Change Password کلیک کنید .

برای ایمن نگه داشتن حساب اینستاگرام خود ، فراموش نکنید که رمز عبور جدید خود را پیچیده ، منحصر به فرد کنید و آن را در فضای ذخیره سازی رمز عبور امن نگه دارید .  

چگونه رمز ورود اینستاگرام خود را بازنشانی کنیم 

رمز ورود اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و از حساب خود قفل شده اید؟ جای نگرانی نیست! تمام آنچه شما نیاز دارید این است که فقط گذرواژه اینستاگرام خود را بازنشانی کنید ، یا با حساب پیوندی فیس بوک ، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود. 

ما روند کار را با استفاده از دستگاه iOS به عنوان مثال نشان خواهیم داد:

  1. برنامه Instagram را باز کرده و دکمه دریافت راهنمایی برای ورود به سیستم را در صفحه ورود پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید. 
  2. روش مورد نظر را برای تنظیم مجدد اطلاعات ورود به سیستم Instagram خود انتخاب کنید و نام کاربری ، ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید. 
  3. برای تکمیل بازنشانی گذرواژه اینستاگرام ، Next را فشار دهید و دستورالعملهای روی صفحه را دنبال کنید.  

منبع : فالووران

 

  • foloweran محمد بوستانی
  • ۱
  • ۰

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی دهد ویدیو ، عکس و عکس پروفایل را در برنامه تلفن همراه خود بارگیری کنند ، حتی ما نمی توانیم با استفاده از برنامه رسمی پیش نمایش تصاویر نمایه را در اینستاگرام مشاهده کنیم. در اینجا نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آورده شده است.

برای بارگیری تصاویر نمایه اینستاگرام دو روش مختلف وجود دارد. یکی روش دستی و دیگری استفاده از برنامه های شخص ثالث است.

روش دستی

1. به نمایه اینستاگرام کاربر دیگر در برنامه تلفن همراه یا مرورگر دسک تاپ بروید.
2. روی نماد منوی سه نقطه ای کلیک کرده و "کپی کردن نمایه URL" را در برنامه تلفن همراه انتخاب کنید. در مرورگرهای دسک تاپ ، به سادگی URL نوار آدرس را کپی کنید.

 

.اکنون این URL را در فضای آدرس مرورگر وب مانند Chrome یا Mozilla Firefox قرار دهید.
4- در مرحله بعدی ، روی نمایه / DP شخص در اینستاگرام نگه دارید یا کلیک راست کنید . در گزینه new tab بر روی open کلیک کنید.
5. نوار آدرس را ویرایش کرده و پارامتر اندازه s150x150 ′ را از URL حذف کنید. برای کامپیوتر ، ممکن است "s320x320" را نشان دهد .

6. با URL اصلاح شده بروید و عکس پروفایل را در اندازه کامل مشاهده خواهید کرد.
7. بر روی تصویر کلیک راست کنید یا آن را نگه دارید و "بارگیری تصویر" را بارگیری کنید تا در دستگاه بارگیری شود.

منبع : سایت خدمات فالووران

 

  • foloweran محمد بوستانی
  • ۱
  • ۰

پروکسی برای تلگرام

 تلگرام به عنوان یک برنامه بسته بندی شده با ویژگی های گسترده شناخته شده است که می تواند از لحاظ عملکردی در مقایسه با رقبایی مانند WhatsApp و Signal کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. ما به تازگی 10 ویژگی برتر تلگرام را که احتمالاً از آنها نمی دانید پوشش داده ایم ، بنابراین حتماً نگاهی به آن ها نیز بیندازید. علاوه بر این ، در اینجا پنج ویژگی پیشرفته تلگرام وجود دارد که می تواند تجربه پیام رسانی شما را به سطح بالاتری برساند. ما در این مقاله نحوهی استفاده از پروکسی برای تلگرام را شرح خواهیم داد

1. ویرایش ویدئو با تصحیح رنگ

تلگرام گزینه های ویرایش تصاویر و فیلم ها را قبل از ارسال به کاربران ارائه می دهد. با این حال ، ویرایشگر در اینجا فقط ابزار اصلی برش و تلنگر نیست ، بلکه یک ابزار ویرایش کامل است و دارای گزینه هایی مانند منحنی RGB (قرمز ، سبز ، آبی) است که به شما امکان می دهد فیلم های خود را به صورت واقعی اصلاح کنید - زمان. حتی می توانید عناصری مانند اشباع ، کنتراست ، نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید.

2. سرورهای پروکسی

تلگرام همچنین از سرورهای پروکسی پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد با اتصال به سرور پروکسی سفارشی آدرس IP خود را پنهان کنند. این عملکرد مشابه عملکرد VPN کار می کند و فقط برای کاربران پیشرفته ای است که می دانند چه کاری انجام می دهند. اگرچه یک پروکسی به اندازه اتصال VPN ایمن نیست ، اما این مزیت را دارد که به سرعت اینترنت شما آسیب نمی زند.

برای راه اندازی یک سرور پراکسی در تلگرام ، کاربران می توانند به قسمت تنظیمات رفته و Data and Storage را انتخاب کنند. در اینجا ، به پایین پیمایش کنید تا پانل تنظیمات پروکسی را پیدا کنید ، در آنجا می توانید آن را روشن کرده و جزئیات سرور خود را وارد کنید.

منبع : خدمات فالوران

  • foloweran محمد بوستانی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • foloweran محمد بوستانی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • foloweran محمد بوستانی